קונה רכבים נוסעים

קונה רכבים נוסעים – הרווחים לסביבה ולטבע

כשהרכב שלכם מתיישן, קיבלתם רכב מהעבודה, או שהרכב של השכן קורץ לכם ומפתה אתכם לרכוש חדש כמוהו, יש לכם אפשרות למכור את הרכב הישן ליד שניה, או לפירוק לחלפים. אמנם, הסיבה הראשונית למכירה של רכב יד שניה לנסיעה היא: קונה רכבים נוסעים משלם הרבה יותר מאשר קונה מכוניות לפירוק. רכב המיועד לפירוק משלמים עליו רק לפי ערך החלקים, שהם שווים הרבה פחות מהסך השלם שהוא הרכב התקין, הנוסע. אך יש סיבה נוספת למה למכור את הרכב שלכם ליד שניה ולא לפירוק, גם אם הוא ישן ופחות מספק אתכם באופן אישי.

 

בואו נדבר על: למה מגרש רכבים קונה רכבים נוסעים?

לייצור מכונית חדשה יש השפעות כוללות משמעותיות מאוד על הסביבה, אחרי שנפרט אותן, תבינו בעצמכם למה חשוב למכור את הרכב לחברה קונה רכבים נוסעים, ולא להשאיר אותו בחניה להזדקן בלי שימוש בשדה נטוש וחסר בעלים. זאת בנוסף לכך שמדובר בבעיה חוקית, ובבעיה אקולוגית קשה. חשוב שתדעו, מכונית יד שניה שתמכרו, תחסוך למישהו אחר רכישה של מכונית חדשה, על כל המשתמע מכך מבחינה סביבתית, והנה פרוט מקוצר ממש:

  • גזי חממה – ייצור מכוניות או רכיבים של מכוניות מייצר גם כמויות גדולות של גזי חממה. גזים אלו – פחמן דו חמצני, תחמוצות חנקן ועוד- לוכדים חום באטמוספירה, כך שהטמפרטורה בכדור הארץ עולה. הפליטות של הגזים מגיעות משריפת דלק בתהליך הייצור ולזיהום סביבתי חמור, וכן- בתהליך הובלת חומרי גלם ורכבים, התובלה על מגוון סוגיה- ימית, יבשתית ואווירית – שורפת דלק ומזהמת גם היא את האוויר. מכירת רכבים לפירוק או ליד שניה, חוסכת זיהום אוויר גדול שנוצר בתהליך הייצור וההובלה של המכוניות. גם מגרש קונה רכבים עם בעיות, חוסך גזי חממה, מכיוון שהוא מפרק את החלקים הראויים לשימוש חוזר ומשתמש בהם שוב לרכבים הדורשים תיקון פשוט.
  • זיהום מקורות מים – ייצור מכוניות דורש שימוש בכימיקלים שונים, שנפלטים למי תהום, לנחלים ולים, ומזהמים אותם בצורה קשה. פסולת תעשייתית שאינה מטופלת כנדרש ומוזרמת למקורות מים, מזהמת את הסביבה, מגיעה גם למדינות רחוקות ממקום הייצור ופוגעת בעולם כולו. קונה רכבים שנוסעים חוסך את כל הצרה הסביבתית הזו, כי הוא רוכש ומעביר מיד ליד רכב נוסע ותקין.
  • ייצור פסולת – בתהליך הייצור נוצרת כמות אדירה של פסולת מסוכנת ופסולת אלקטרונית, במדינות עולם שלישי בהן מיוצרים חלק או כל חלקי הרכב, לא מקפידים על סילוק נאות של הפסולת, מה שמזהם את הסביבה באותן מדינות ומסכן את חייהם ובריאותם של תושבי אותן מדינות. קונה של מכוניות לפירוק חוסך פסולת זו, מכיוון שהוא מטפל במכוניות לפי התקן הישראלי וגם על פי הנחיות משרד הבריאות. כך הוא ממזער נזקים לסביבה ומחזיר לשימוש כל חלק ברכב שמאפשר זאת. קונה רכבים נוסעים גם הוא מונע ייצור פסולת מסוכנת, מכיוון שהוא רק קונה ומוכר רכב, בלי ייצור רכבים חדשים.
  • דלדול מחצבים ומשאבי טבע – ייצור מכוניות או רכיבים שלהן דורש מחצבים ומתכות שונות- נפט, אלומיניום, ברזל ועוד. המצב כרגע בעולם הוא מחסור עתידי צפוי בחומרי גלם כמו נפט ומתכות שונות, מה שיוצר חשש אמיתי ממחסור ומקושי בייצור עתידי. שימוש חוזר ברכבים בעזרת קונה רכבים נוסעים, מאפשר לאנושות לחסוך בייצור רכבים נוספים ובשמירה על מחצבי הטבע, ובפשטות מחזיר לסביבה את הרכב ששימש אתכם ואתם כבר לא צריכים אותו. לעומתו, קונה רכבים לפירוק בדרום, מרכז או צפון  מייתר את הצורך בייצור חדש של חלפים, מכיוון שהוא אוסף מהרכב את החלקים הראויים לשימוש חוזר- ומוכר אותם למוסך לשימוש חוזר.

סקרנו בקצרה את ההשפעות הסביבתיות הקריטיות ביותר, הנגרמות מייצור מכוניות חדשות. חשוב לקחת בחשבון את ההשפעה על הסביבה ואת נושא האקולוגיה, בזמן קבלת ההחלטות על גורל הרכב הישן שלכם, ובהחלטה של קונה רכבים נוסעים, אם לרכוש רכב חדש או מיד שניה, ובכך לשמור על סביבה בריאה יותר לכם וגם לכולנו. מגרש רכב בדרך כלל קונה רכבים במזומן, כך שהמכירה פשוטה, קלה ומהירה, והכי חשוב – מיידית.

 

קונה רכבים נוסעים

 

BUY CAR קונה רכבים לנסיעה

חברתנו באיי קאר קונה רכבים למיחזור ולנסיעה – בכל המצבים והתפקודים. אצלנו תהנו משירות מעולה עד הבית, וטיפול מסור ברכבכם עד לסיום הטוב בשבילכם.

חברתנו קונה רכבים ישנים ומשלמת מחיר הוגן במזומן על כל רכישה, כולל גרר על חשבוננו מהחניה שלכם ליד הבית.

מחכים לתת לכם את השירות המצוין שלנו!

 

שאלות נפוצות

האם נדרשים לעשות טרייד אין על קניית רכבים לנסיעה?

לא, אתם לא נדרשים לעשות טרייד אין. חברתנו קונה רכבים במחיר מחירון, כך שהמחיר צפוי וברור מראש. תוכלו למכור לנו את הרכב כרכב יד שניה או רכב לפירוק, ותוכלו לעשות טרייד אין אם במלאי שלנו יש רכב שימצא חן בעיניכם.

האם buy car קונה רכבים לנסיעה במזומן?

אכן, BUY CAR קונה רכבים לנסיעה במזומן ובמחיר הוגן, שווה לקבל הצעת מחיר!

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן