קונה רכבים לפירוק נתניה

מכירת רכב כיד שניה יכולה למגרש קונה רכבים לפירוק נתניה, יכולה להיות סיבה טובה להתחדשות ברכב חדש, חסכוני, שמתאים לכל המשפחה כולל הכלב, שני החתולים, והתוכי של השכנים.

אך למעשה לפני שאתם הולכים לברר על רכב שמונה מקומות שיספיק לכל השיירה, כדי שתדעו לקראת מה אתם הולכים, כמה הולכים לקבל ממגרש קונה מכוניות לפירוק, לפי מה מחשבים את ערך הרכב שלכם ומהם הפרמטרים החשובים לתוצאה הכוללת, ומה עושים עם רכב המיועד לפירוק לאחר שאתם מוכרים אותו.

 

כמה מקבלים על רכב שמוכרים למגרש קונה רכבים לפירוק נתניה?

מחיר של רכב שנמכר לאדם קונה רכבים לפירוק בנתניה, נקבע תמיד לפי ערך הרכב. החישוב שונה מאשר ברכישת רכב תקין מיד שניה, מכיון שאדם קונה רכבים ישנים – ערך הרכב נקבע לפי מחיר מחירון. המחירון הוא תמהיל קבוע ושרירותי שמשקלל נתונים כמו כמובן מותג ודגם של הרכב, שהם הקובעים הראשונים. הערך השני החשוב הוא גיל הרכב והקילומטראז שהוא עשה, כמה ידיים הוא עבר, תאונות, ומצב כללי שלו, ועוד גורמים פחות דרמטיים.

כך שתוכלו למצוא רכב בן 13 שנה, שלמרות גילו הוא מתפקד מצוין, מכיוון שמי שרצה למכור את הרכב היה פנסיונר קשיש שבדרך כלל הולך ברגל, הרכב היה בחניה מקורה מוגן ושמור מפני פגעי מזג האויר, כך שהרכב במצב מעולה ממש, ועדיין בגלל הגיל שלו- המחירון אצל קונה רכבים לנסיעה, יקבע לו מחיר נמוך יחסית.

מחיר שמשלם קונה רכבים לפירוק בנתניה, הוא חישוב אחר, והמחיר כמובן נמוך בהרבה. גם כאן הדגם וגיל הרכב משנים, והמצב הכללי של הרכב משמעותי. ולמה? כי ככל שיהיו בו יותר רכיבים חדשים או במצב מעולה, כך יוכל קונה רכבים לפירוק בנתניה למכור יותר חלקים למוסכים כחלקי חילוף ולהרוויח עליהם כסף. לכן בעת מכירת רכבים לפירוק משקללים את כל הנתונים האלו בתשלום שלו אליכם.

לעומת רכב לפירוק, יש רכב לגריטה. רכב שהדבר היחיד או הכמעט יחיד שיש בו, זה השילדה עצמה. בשילדה אפשר להשתמש כמעט ורק למיחזור לברזל. לכן המחיר שלו הרבה יותר נמוך, ומושפע פחות או יותר רק ממשקל השילדה.

 

קונה רכבים לפירוק נתניה

 

מה קורה לרכב שמכרתי למגרש קונה רכבים לפירוק נתניה?

רכב שמכרתם למגרש קונה רכבים לפירוק נתניה, עובר טיפול המורכב מכמה שלבים.

ראשית, במגרש פירוק רכבים ,בודקים את הרכב, מעריכים את מצבו הכללי ומצב כל החלקים שבו. את המנוע, ההילוכים, הבלמים ועוד. מה ראוי לשימוש חוזר? מה צריך לזרוק?

לאחר המיפוי, מפרקים כל חלק שאפשר למחזר ולהשתמש, כמו חלקים מהמנוע, כולל מכסה מנוע- אם הרכב עבר תאונת דרכים חזיתית, אתם מבינים שהמכסה מקומט, אבל אם הוא עבר תאונת דרכים אחורית או צידית, אפשר להשתמש במכסה המנוע לרכב אחר באותו דגם וצבע. תיבת הילוכים, דלתות, חלונות, מושבים ועוד רכיבים רבים קטנים וגדולים.

המעלה היא שנחסך ייצור של רכיבים אלו, שהם עמידים ויכולים לשמש ברכבים עוד שנים ארוכות, אבל בגלל התאונה או הבעיות ברכב, הוחלט על הורדת רכב מהכביש, כך שאותם חלקים יוצאים משימוש. המיחזור מאפשר להם לחזור למעגל השימוש בלי צורך בכריית חומרי גלם נוספים וזיהום אוויר מהייצור של רכיבים חדשים.

לאחר מכן מרוקנים ממנו את כל הנוזלים, כדי שלא יהוו סכנה לעובדים- בעיקר הדלק, אבל גם שמן ונוזל קירור. מוציאים חומרים מסוכנים כמו סוללות ומצברים, ונפטרים מהם בהתאם לתקנות איכות הסביבה.

לבסוף, שאר המעטפת של הרכב נשלחת למגרסה שמפרקת לחתיכות קטנות את המתכת, את פח הרכב, ואז חלקי המתכת מתחילים את חייהם מחדש בהמסה וביציקה כמוצרי מתכת חדשים. גם כאן, נחסכים כריה וסינון של ברזל חדש מהטבע.

כך המכירה של רכבים ישנים למגרש קונה רכבים לפירוק בנתניה, מאפשרת לכם לשמור על הסביבה ועל העולם נקי יותר, צלול יותר. לשמור על מאגרי טבע וסביבה עם ניצול מרוכז של מה שכבר בשימוש בעולם על ידי מיחזור מתכות וחלפים, וכך כל אחד תורם את חלקו בשביל שכולנו נוכל לחיות בעולם בריא יותר. ומכיוון שגם קונה רכבים לפירוק בנתניה במזומן משלם, כל הצדדים מרוויחים את חלקם בשמחה.

 

BAY CAR – קונה רכבים לפירוק בנתניה

המגרש שלנו קונה רכבים לפירוק נתניה ואיזור השרון, למיחזור, נסיעה ופירוק, בכל מצב ותפקוד. תהנו אצלנו משירות עד הבית ברמה מקצועית ומתקתקת. נטפל טיפול מסור בכם וברכבכם עד לסוף הטוב של העסקה.

חברתנו קונה רכבים לפירוק נתניה במזומן ומשלמת מחיר הוגן ביד על כל רכב. אנו גם גוררים את הרכב מהחניה שליד הבית שלכם, עד אלינו, מכל מקום בארץ!

מחכים לתת לכם שירות מקצועי, מסודר ואמין, צרו קשר עכשיו לקבלת פרטים!

 

שאלות נפוצות – קונה רכבים לפירוק נתניה

הרכב שלי לא כשיר לנסיעה, איך אני מעביר לכם אותו?

בקניית רכב לפירוק או גריטה, אנו לוקחים זאת בחשבון, ולכן מחזיקים גרר שאוסף את הרכב שלכם מהחניה עד אלינו, המגרש שלנו קונה רכבים לפירוק נתניה ומכל הארץ.

אני קבלן, יש לי מחפרון שכבר לא תקין. אפשר למכור אותו לגריטה?

לכלי רכב חריגים בגודלם או בייעודם, צרו איתנו קשר באופן פרטי לבדוק מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן