קונה רכבים לפירוק בתל אביב

הורדת רכב מהכביש זה תהליך לא קל למי שמחפש קונה רכבים לפירוק בתל אביב, ובכלל לכל אדם שקצת נקשר רגשית לרכב שלו. התהליך מבחינה טכנית פשוט, בשיטת ה TO DO LIST הוא ברור מאוד, ואין בו הרבה מה לטעות או לשכוח. רק לשים לב. מצד שני, להסתכל על הרכב שלכם בעיניים ולהגיד לו שאתם מורידים אותו מהכביש? אין יותר פוגע מזה. להוריד רכב מהיותו מכונית חוקית ורשמית וכמעט בעלת זכות בחירה, להיותה גרוטאה המיועדת לפירוק, זה כמעט כמו להגיד לבעל חיים שהוא עציץ. לא שייך.

ובכל זאת, בסוף גם החברים הכי טובים צריכים לפעמים להפרד, וכל רכב בא יומו. אז בואו נעשה את זה חכם, מדויק, אחראי, והכי חשוב, תבינו למה כל שלב כל כך משמעותי כשאתם מחפשים קונה רכבים לפירוק הרכב שלכם.

 

למה להוריד רכב מהכביש לפני שמוצאים קונה רכבים לפירוק בתל אביב?

מכירה של רכב למגרש קונה רכבים לפירוק בתל אביב, מתאפשרת בקלות לאחר הורדת רכב מהכביש. הורדת רכב מהכביש פירושה שאסור לנהוג בה על פי חוק. מכונית כזו מבחינת החוק לא נחשבת רכב, אלא גרוטאה, ולכן יש לדאוג לפנות אותה בהקדם למגרש גרוטאות או קונה רכבים לברזל.

זהו הליך פשוט וקל שחייבים לבצע לפני מכירת הרכב, מכיוון שהורדת רכב מהכביש, מסייעת במניעת שימוש לא חוקי של עבריינים ברכב. למשל בעת שימוש ברכב לצורך גניבה או הברחה של סמים ושאר ירקות, עבריינים מחפשים רכבים זולים שאפשר להשתמש בהם ולעזוב אותם בשום מקום. לכן הם מחפשים רכבים שמועמדים להורדה מהכביש, או למכירת רכבים לפירוק כדי להשיג אותם בזול ולהתפטר מהם בקלות.

על ידי הורדת הרכב מהכביש, אתם מונעים מאנשים לא רצויים להשתמש ברכב לצרכים לא חוקיים.

כדי למנוע מעצמכם ליפול כקרבנות לרמאויות והונאות כאלו, חשוב לעבוד רק עם קונה רכבים לפירוק בתל אביב מורשה ומוכר, אמין ובעל המלצות. חברה כזו תדאג לקבל מכם הוכחה שהרכב שלכם, ותוודא שהרכב הורד מהכביש כדי למנוע בעיות.

עוד נקודה חשובה היא בריאות הסביבה. הורדת הרכב מהכביש ופירוקו אצל קונה רכבים לפירוק במרכז או בפרט בתל אביב, מהווה בשבילכם את הבטחון שהרכב לא יזיק לסביבה בזליגת חומרים רעילים מהמצבר, דלק וחומרים כימים נוספים. גם הרכב עצמו לא יעלה חלודה ויזהם את סביבתו בה. בעת שמוכרים רכב לפירוק אתם דואגים שיפנו את הרכב במלוא האחריות ולפי כל חוקי התברואה הנוגעים לסילוק פסולת מזהמת סביבה.

 

קונה רכבים לפירוק תל אביב

 

מה ההבדל בין קונה רכבים לפירוק בתל אביב לבין קונה רכבים משומשים?

קונה רכבים לפירוק בתל אביב, מחפש רכבים שאינם תקינים, ושגם לא שווה לתקן אותם. רכבים כאלו ערכם צולל, הם שווים בשוק כמה מאות שקלים, אבל מבחינתו הם מכרה זהב, וליתר דיוק, מכרה חלפים. כמעט בכל מכונית יש עדיין חלקים תקינים שאולי אפשר למכור אותם למגרש מכוניות משומשות או למוסכים.

אם רכב נפגע מהצד הקדמי שלו, יש מה למחזר בחלק האחורי, ואם בצד האחורי, יש מה למחזר מקדימה. אם מדובר על רכב ישן מאוד, עדיין יש תקווה שאולי בעל הרכב החליף לאחרונה חלקים שהם תקינים וראויים לשימוש חוזר.

לכן, קונה רכבים לפירוק בתל אביב, מחפש רכבים שבעליהם מחפשים להתפטר מהם, בייחוד בעיר כמו בתל אביב, שפקחים אורבים לכל רכב שנדמה שאינו בשימוש, בעלי רכב מחפשים לסיים מהר ולכן הם מחפשים שירות מהיר של קונה רכבים לפירוק בתל אביב שיבוא, ישלם ויקח את הרכב על חשבונו. אם הוא מקצועי מספיק, הוא עונה על הציפיות שלהם ומגיב בקצב המבוקש. כך הם- אתם הלקוחות- מרוויחים שירות זריז ומקצועי והוא מרוויח את הרכבים.

קונה רכבים נוסעים מעוניין דווקא ברכבים כשירים, או כאלו שתיקון פשוט יחזיר אותם לכביש, מכיוון שהוא מוכר במגרש שלו רכבים יד שניה שעבר עליהם ותיקן אותם. במקרה כזה המחיר גבוה יותר כמובן, אך למרות שהוא אולי זול יותר ממה שתקבלו על הרכב מקונה פרטי, במקרים רבים עדיין משתלם למכור דווקא למגרש פירוק רכבים ויד שניה, מכיוון שאתם רגועים שהקונה ראה מה שצריך לראות ולא יהיו לו תלונות. המקצועיות שלו מאפשרת לו לראות את הכשלים של הרכב שלכם, כך שהוא יודע בדיוק מה הוא קונה בלי הפתעות.

 

ב- BUY CAR מבינים את הרכב שלך ואותך!

ב- BUY CAR אנו מבינים כי מכירת רכבים לפירוק זו פעולה שיכולה להלחיץ, ושלוקחת הרבה מאוד זמן ומשאבים. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם דרך פשוטה ונוחה למכור את המכונית במזומן ובקלות.

המומחים שלנו דואגים להכל, כולל עזרה עם ניירת במידת הצורך, ועד גרירת הרכב. אנו מבטיחים לתת לכם מחיר הוגן על הרכב, ונשמח לקנות גם את הרכב שלכם, ולהפוך את הפעולה המלחיצה הזו לפעולה פשוטה, קלה ומהירה.

צרו איתנו קשר ונוכיח לכם שאין יותר פשוט מלמכור רכב למגרש שלנו!

 

שאלות נפוצות

איך יודעים מה שווי החלקים של הרכב?

קונה רכבים לפירוק בתל אביב הוא איש מקצוע שמומחה לאמוד את הערך של כל רכיב תקין ברכב, ולפי כל המכלול, כולל דגם הרכב, שנת הייצור, משקלו, מצב הרכב ועוד- הוא נותן הצעת מחיר.

איך מעבירים את הרכב אל מגרש הפירוק?

מכיוון שאנחנו במגרש קונה רכבים לפירוק בתל אביב יודעים שרוב הרכבים אינם כשירים אפילו לנסיעה קצרה, אנו גוררים את הרכב על חשבוננו.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן