איך מוכרים מכונית לחברה קונה רכבים לברזל?

מחפשים קונה רכבים לברזל? הרכב שלכם עבר טראומה קשה כמו תאונת דרכים שהפכה את הרכב לטוטאל לוס. ועם כל הצער ועוגמת הנפש על ההפסד הכספי ועל הפרידה מהרכב ששימש אתכם כל כך, עדיין מסתבר שיש איך להפיק ממנו תועלת. אם אפשר למצוא בו חלקים תקינים לחלפים, קונה מכוניות לפירוק ישמח לנצל אותם. אבל גם אם לא, יש עדיין מה להרוויח מהגרוטאה המסכנה שהייתה עד לפני זמן לא רב- הרכב האהוב שלכם.

בואו נדבר על מכירת רכבים לפירוק, למה חשוב כל כך למכור את הרכב למגרש מכוניות משומשות ולא להשאיר אותו בחניה או במקום אחר, מתי הרכב נמכר לפירוק ומתי למיחזור המתכת, וכמובן מה הרווח שלכם מהסיפור.

בשנים האחרונות, האנושות עושה כל מאמץ לשמר את כדור הארץ כמקום בריא המאפשר חיים תקינים ואיכותיים. אנשים ממחזרים בגדים, פלסטיק, מזון ועוד, ובין השאר גם- מתכות. מיחזור חוסך זיהום אוויר שנוצר מכרייה וייצור חומרי הגלם, חוסך אנרגיות וחומרי דלק במהלך הייצור- מכיוון שמשתמשים שוב בחומרי הגלם, או בחפצים, וכך נשמר כדור הארץ בריא יותר, עם פחות פסולת לטפל בה, ופחות אתגרים בזיהום הקרקע מאשפה. קונה רכבים לברזל במהותו הוא כלי לשמירה על כדור הארץ בעזרת מיחזור כלי רכב- אם לחלפים, מה שחוסר ייצור נוסף, ואם לברזל, למיחזור הפח של הרכב.

 

מוכרים רכבים לפירוק

גרוטאות וכל מה שהיה פעם רכב, הן מטרה מועדפת של מכירת הרכבים לפירוק ולמיחזור על ידי קונה רכבים לברזל, מכיוון שהן מסת ברזל משמעותית שמשתלם להתעסק איתה בשביל מיחזור מתכות. אצל קונה רכבים לפירוק במרכז – קונים מכם את הרכב זכרונו לברכה, דוחסים אותו במתקנים מיוחדים לחיסכון בנפח, ומוכרים אותו למפעלים שמייצרים ממנו את הגלגול הבא שלו. הפעולה הזו חוסכת בכריית מתכות יקרה, בזיהום אוויר שנוצר כתוצאה מגרוטאות שמונחות בשטחי הפקר במדינה ובעולם בכלל, ומאפשרת לכם ולנו להיות שותפים בטיפול מסור בעולם וערך שמירת הסביבה החשוב כל כך על ידי שהחברה שלנו קונה רכבים לברזל וממחזרת אותם.

המיחזור של חברה אשר קונה רכבים משומשים, מאפשר לשלם לכם עבור הרכב שלכם, כך שתוכלו להרוויח מהרכב עוד קצת בתור פרידה ולחסוך עלויות שייגרמו מטיפול ברכב שיורד מהכביש ומלשבור את הראש מה לעשות איתו.

 

קונה רכבים לברזל

 

לפי מה מחליטים לפרק את הרכב לחלקים ומתי למחזר רק את המתכת עצמה?

הדבר תלוי בעיקר במצב הרכב, האם יש בו רכיבים פעילים וטובים שאפשר לפרק ולמכור למוסכי רכב, או שהרכב במצב גרוע ואפשר להשתמש רק בפח שלו? אם יש בו חלקים שאפשר להשתמש בהם שוב, נפרק אותם בחברה ונמכור לשימוש חוזר במוסך. ואם הוא במצב טוטלוס או מסיבות אחרות רק המתכת שלו כשירה למיחזור – במצבים כאלו החברה קונה רכבים לברזל ומעבירה כמתכת בלבד למיחזור של הפח.

 

אז איך זה עובד למעשה?

בעת שאתם מחליטים למכור את הרכב, חשוב לקבל הצעת מחיר למכירת רכב, מחברה אמינה ומקצועית, כדי לוודא שאכן הרכב מקבל את הטיפול הנכון והרצוי, ואתם מקבלים את התשלום תמורתו. חברה שהיא קונה רכבים לברזל, ממחזרת את המתכת של הרכב ומחזירה אותה לשימוש חדש. אתם תבצעו הורדת רכב מהכביש במשרד הרישוי, תקבלו תשלום על המתכת ובזאת תסיימו את הטיפול וכאב הראש מהרכב ההרוס.

החברה שלנו קונה רכבים לפירוק ברחובות ובערים נוספות בכל רחבי הארץ. כך שגם בפריפריה תוכלו ליהנות משירותנו המצויינים ולמכור לנו את הרכב שלכם לפירוק ומיחזור. וברגע שאתם יוצרים איתנו קשר, אנחנו עושים כל מאמץ לקנות מכם בהקדם את הרכב ולמנוע עיכובים בתהליך הפינוי שלו.

בצעו הליך הורדת רכב מהכביש במשרד הרישוי, ולאחר מכן פנו אלינו- חברה קונה רכבים לברזל, שמטפלים בכל שאר הפרוצדורה. מוזמנים ליצור איתנו קשר

 

קונה רכבים לברזל – שאלות נפוצות

כמה תוכלו להרוויח ממכירת הרכב שלכם לפירוק?

בעת מכירת רכב לברזל, מחיר הרכב תלוי בדגם שלו, בשנת הייצור ובמצב שלו באופן כללי- אילו חלקים אפשר לקחת לחלקי חילוף, וכמה הם שווים. המצב שונה אם תשאלו כמה מקבלים על גריטת רכב, מכיוון שעל גריטת רכב (ללא מכירת חלקים לחלפים) כצפוי, משלמים פחות, כי גם רווח החברה קטן יותר.

כיצד תבחרו קונה רכבים לברזל?

חשוב ללכת על איש מקצוע שעוסק בתחום של קניית רכבים לברזל באופן מקצועי, כך תהיו רגועים שאתם והרכב שלכם בידיים טובות, שתקבלו את התמורה שמגיעה לכם, ושהרכב אכן הולך למיחזור. לכן חשוב שתקפידו לבדוק את ההגינות והאמינות שלו, חברה מנוסה ומוכרת עם המלצות טובות, ובפריסה ארצית, כדי לא להקשות עליכם למכור לו.

אצלנו ב-BUY CAR קונה רכבים לברזל, תקבלו שירות אדיב, אמין והוגן בכל עת, אנחנו נגיע עד אליכם, נאבחן את מצב הרכב, נספק לכם הערכת מחיר בהתאם לגילו ומצבו של הרכב, ונבצע עבורכם את הגרירה והטיפול בכל תהליך הפירוק ללא טרחה מצידכם.

BUY CAR קונה גם רכבים במצב נסיעה ומשלמת במזומן סכום הוגן ביותר. מוזמנים ליצור איתנו קשר באתר, ולקבל את השירות המצויין שלנו!

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן