מה שאתה צריך לדעת כשאתה מחפש קונה רכבים ישנים

אם יש לכם רכב ישן או רכב שעבר תאונה וכבר לא כשיר לנסיעה בצורה שלא ניתן לתקן אותו, יש עדיין מה לעשות עם הרכב כדי להפיק ממנו תועלת לעת סיום חייו. פירוק רכבים לחלפים מיועד להוציא מהרכב את כל החלקים שבו שאפשר עדיין להחזיר לשימוש פעיל, ואת החלקים שאפשר למחזר כחומר גלם, לשימור משאבים וצמצום הפסולת בעולם. 

 

מי קונה רכבים ישנים שעדיין נוסעים?

מי שבדרך כלל מתעניין וגם קונה רכבים ישנים נוסעים, הוא אחד משניים.

  • האיש הפרטי, האזרח הרגיל. מחפש מכונית שתכיל את כל המשפחה שלו, לא תשתה דלק, תהיה קטנה כדי למצוא חניה בקלות, אבל מרווחת מספיק כדי שהילדים לא יריבו. מרשימה כדי לעשות רושם, זולה כדי לא לקרוע את הכיס. מסקרנת כדי שישימו עליה עין, נייטרלית כדי שלא ישימו עליה יד, כזו, רגילה כזו. אבל עם אמירה.
  • מגרש מכוניות קונה רכבים ישנים, מתקן, משפץ ומוכר כרכבי יד שניה. כן כן, לא תאמינו, אבל מגרש מכוניות יש גם במציאות, ולא רק בגששים! (אולד פיישן, אבל עדיין מכירים, נכון?) במגרש יש אנשי מקצוע מומחים בתחומם, שעובדים עם מכוניות כל הזמן. המגרש שהם עובדים בו קונה רכבים לנסיעה וגם כמעט בכל מצב, ומתקנים מה שאפשר לתקן, גם רכבים שכמעט אפשר להתייאש מהם, ומוכרים אותם במצב שמיש ובטוח לחלוטין.

יש אנשים שמעדיפים למכור לאיש הפרטי. בשביל מה לעמוד מול חברה גדולה שגם קונה רכבים משומשים? ומי אמר שאכן נקבל מה שרצינו, ואולי יעבדו עלינו? למעשה, זו שאלה שאפשר לשאול גם על אנשים פרטיים. אין סיבה שאדם פרטי יהיה אמין בהכרח וחברה מוכרת ואמינה- לא. למעשה, אנחנו בעד לתת אמון בכולם, אבל גם לברר ולבדוק שהם אכן ראויים לאמון הזה.

למעשה חברה מוכרת קונה מכוניות לפירוק, שיש לכם המלצות עליה מחברים, יש לה דירוג מצוין מגוגל- כלומר, מלקוחות אמיתיים שעברו שירות אצלם ומזוהים בשם, חברה שיש לה אישורים למה שהיא עושה, ויש לה וותק בשוק, קל לסמוך עליה יותר בקלות מאשר על אדם פרטי שאתם לא מכירים ופנה אליכם רק כי פרסמתם ביד 2 או בפייסבוק.

 

מי קונה רכבים ישנים שאינם נוסעים ולמה?

מגרש קונה רכבים ישנים שאינם נוסעים, מסיבה פשוטה שבדרך כלל מגרשים מתעסקים גם עם רכבים למיחזור ולגריטה. רכבים שאינם מיועדים לנסיעה, ועברו כבר הליך הורדת רכב מהכביש, אבל יש להם עדיין שימוש חשוב מאוד בתעשיית הרכב, בייחוד שהיא מיועדת לחסוך כסף ונזקים אקולוגיים לסביבה.

מיחזור חלפי רכב בשוק התחבורה בעולם חוסך אנרגיות לא מתחדשות, זיהום אוויר במינונים גבוהים מתהליך ייצור של חלקי רכב, כריית חומרי גלם והובלה בין לאומית בים. מיחזור חלפי רכב חוסך גם כאבי לב למי שהפסיקו לייצר חלפים לרכב שלו, ובכל זאת הוא היה רוצה לראות את הרכב נוסע ותקין. 

בשביל זה ישנם רכבים שהתייאשו מהם, או שעברו תאונה, ואשר קונה רכבים המיועדים לפירוק קונה אותם, מפרק את החלפים התקינים, מנקה ומחטא, מוכר למוסכים, שמוכרים ללקוחות שלהם. מדובר על חלפים מקוריים שמבוקשים מאוד אצל בעלי הרכבים, וכך נפתרות שלל דאגות כתוצאה מתאונה של רכב אחד. על תרומת איברים שמעתם? אצל קונה רכבים ישנים זה לא אלטרואיסטי, ולא מרגש כל כך, אבל זה קצת דומה. כל רכב שמגיע, תורם את כל מה שהוא יכול לטובת הרכבים שעדיין נוסעים.

 

קונה רכבים ישנים

 

איך משלם קונה רכבים ישנים על הרכבים שהוא קונה?

אצל קונה רכבים ישנים, התשלום הוא תמיד ביד ומיד. הוא אוסף את הרכב עם גרר, ומשלם לכם במזומן או בהעברה, כך שהכסף בוודאות אצלכם, לא צ'ק ולא הבטחות. קונה רכבים במזומן, או בהעברה, כך שאין משחקים עם תלך תבוא ועם אולי מחר יהיה לי. שווה.

מה שחשוב לדעת הוא חלוקת התמחור בין קונה רכבים במחיר מחירון כשהם נוסעים, לבין מחיר נמוך הרבה יותר כשהם לא כשירים לנסיעה ואיבדו את היכולת הזו לנצח, מה שאומר שהם מיועדים לפירוק וגריטה.

 

Buy car- קונה רכבים ישנים בכל הארץ

אצלנו ב BAY CAR תקבלו שירות מצוין, אדיב ומקצועי. נשלם לכם מחיר הוגן על הרכב שלכם, כמובן בהתאם לגילו ומצבו של הרכב. כמו כן, חברתנו גם קונה רכבים לפירוק בדרום, במרכז ובצפון, ואנו נגרור אותו בעצמנו ועל חשבוננו ללא כל טירחה או מאמץ מצידכם.

BAY CAR קונה רכבים בכל מצב- אם לנסיעה ואם לפירוק או גריטה בלבד, ומשלמת בהתאם למצב הרכב. 

אתם מוזמנים ליצור קשר באתר ולקבל מאיתנו שירות מצוין ומהיר!

 

שאלות נפוצות

מה מטרת פינוי רכבים ישנים?

צמצום שימוש משאבי טבע כמו מתכות בעזרת חילוץ כל חלפי הרכב שאפשר לחלץ מהמכונית שלכם כדי לחסוך ייצור מחודש ולהחזיר לשימוש חלקים כשירים, וכן מניעת נזקים לסביבה כמו מתכות ורעלים שיכולים להגיע מהמכונית- דלק, נוזלים נוספים מהמצבר ומהמנוע, חלודה ועוד, ולעבור לקרקע ולמי תהום ולזהם אותם. 

מי אחראי על פינוי רכבים ישנים או פינוי רכב גרוטאה?

רכב שנמכר למגרש גרוטאות, ברוב המקרים נגרר על ידי בעל המגרש, מתוך הבנה שאין לכם איך להעביר בעצמכם רכב בלתי כשיר לנסיעה.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן