קונה רכבים לפירוק בדרום

רכישת רכבים לפירוק הפכה לפתרון נפוץ ומשתלם לבעלי רכבים תקולים או טוטאל לוס. בין אם מדובר על פירוק ובין אם רכב משומש לנסיעה, מכירה של רכבים יכולה להיות פתרון בר קיימא, התורמת לאיכות הסביבה בכך שהיא ממחזרת שימוש, וחוסכת ייצור מזהם של רכבים חדשים וחלקי חילוף. היא גם חוסכת זיהום אוויר של רכבים ישנים הפולטים זיהום רב.

במאמר זה נחקור את היתרונות והאתגרים של מכירה למגרש קונה רכבים לפירוק בדרום, את המגמות והדרישות בשוק ואת הטריקים והטיפים להתמודדות מוצלחת בנושא.

קונה רכבים לפירוק בדרום במזומן

אחד היתרונות המרכזיים של קונה רכבים לפירוק בדרום, היא עסקאות במזומן ליד הבית. המוכרים מעדיפים לא להתעסק עם אשראי וצ'קים, אלא רק מזומן או העברה בנקאית, מכיוון שזה פשוט יותר, זול יותר (בעל העסק לא משלם עמלה על תשלום במזומן), ומהיר יותר.

עסקאות במזומן מאפשרות לסגור באופן מיידי את העסקה עם קונה רכבים לפירוק אשדוד. ברגע שהחלטתם שאתם הולכים על זה ומוכרים את הרכב, תוך דקות העסק יכול להיות מאחוריכם, והכסף בכיסכם.

מכיוון שלא מדובר על סכום הגבוה מהמגבלות החוקיות של תשלום במזומן, אתם מסודרים גם חוקית בעניין, ויכולים להיפרד מהרכב שלכם בקלות ובמהירות. סגרתם עסקה? קונה רכבים לפירוק בדרום מעמיס את הרכב שלכם על הגרר, ואתם יכולים להיפרד לחיים ולשלום.

מכירת רכבים לפירוק בדרום

יתרון נוסף של קונה רכבים לפירוק בדרום, הוא האפשרות שלכם למכור כמעט כל רכב תקול. מגרשים אלו קונים כל רכב שניתן לפירוק, אופנועים, פרייווטים, משאיות, רכבי שטח, אוטובוסים ועוד.

ישנם גם כאלו בעלי אישורים, שמוכנים לרכוש גם רכבים צבאיים, אבל כמובן רק באישור הממונה על הרכב בצבא, למניעת וונדליזם.

את הרכבים האלו מרוקנים מנוזלים- דלק, נוזלי מים, שמן, בלמים ועוד. את הנוזלים מאחסנים בצורה בטוחה לסביבה.

את המכונית מפרקים במגרש לחלקים שאפשר למכור לחלפים. את החלפים מנקים ומחטאים, ומרכיבים אותם במוסכים לבעלי רכב שרוצים חלפים מקוריים. את מה שלא תקין מספיק בשביל לשמש כחלק חילוף, מוכרים למיחזור. אם מדובר על גומי, זכוכית, מתכת ועוד. חלקים אלו נמכרים כחומר גלם למיחזור, ומייצרים מהם דברים חדשים לאחר תהליך המיחזור.

כאשר נשארת שילדה בלבד, קונה רכבים לפירוק דוחס אותה לקוביה קטנה, שאותה מוכרים גם כן למיחזור מתכת.

קונה רכבים לפירוק ונסיעה

אחד ההיבטים המעניינים במגרש של קונה רכבים לפירוק בדרום, הוא זה שהמגרשים האלו על פי רוב מחזיקים גם רכבים לנסיעה. רכבים שלא משתלם ללקוח הפרטי לתקן, פעמים רבות למגרש עצמו משתלם בכל זאת ולכן הוא גם קונה רכבים משומשים. מכיוון שבעל המגרש מחזיק רכבים רבים המיועדים למיחזור, כך שסביר להניח שימצא חלפים במחיר זול במיוחד במגרש שלו.

בנוסף, רכבים שכן כשירים לנסיעה ונמכרים על דעת כן, נמכרים בערך של מכונית נוסעת, שהוא מחיר גבוה יותר מאשר של מכונית למיחזור וגריטה. ובזכות הידע שיש לבעל המגרש, הוא מסוגל לשפר את ביצועיו ויכולותיו של הרכב, ואז למכור אותו ללקוחות.

קונה רכבים לפירוק בדרום: הפתרון החכם והסביר לרכישה והיפטרות מרכבים

אם אתם מעוניינים למכור את הרכב שלכם לסוחר קונה רכבים לפירוק בדרום, קחו כמה טיפים כדי שתעשו את זה חכם:

  1. הכירו את השוק. לפני שאתם נכנסים לעסק הזה של מכירת רכבים לפירוק, תחקרו את המגמות והדרישות שיש בשוק, ותבינו את המחירים, ולפי מה נקבע התמחור של החלקים ברכב. כדאי גם שתכירו את התקנות והחוקים בנושא פירוק רכבים, ושל מכירה והובלה.

למשל, שצריך לבצע הורדת רכב מהכביש לפני שמוכרים את הרכב לפירוק, שאחרי ההורדה אסור לנסוע בו בכביש. הוא נחשב גרוטאה.

  1. היסטוריית הרכב: במידה והרכב נשלח לפירוק, זה לא משנה. במידה והוא נשלח למתעניין שרוצה רכב משומש לנסיעה, הוא ירצה לדעת את כל תולדות הרכב, האם הוא משועבד, גנוב, או משהו אחר. מהם רישומי התחזוקה שלו, ודוחות תאונות. בנוסף, ירצה לבדוק את החוץ והפנים של הרכב כדי לאתר נזקים או בלאי.

למעשה, רוב האנשים שקונים רכבים הם כה מנוסים, שבקלות יתרה הם יבינו מה מצב הרכב.

  1. תמחור: מחיר הרכב נקבע לפי מצבו, שנת הייצור, מצב החלפים, דגם הרכב, וכמות הביקוש לרכב הספציפי הזה.

חשוב גם לכלול במחיר את הגרירה על חשבון הרוכש, שלא תצאו בשן ועין.

לסיכום, מכירה של רכב עבור קונה רכבים לפירוק בדרום, יכולה להיות עסק מצוין למי שיודע למצוא קונה אמין שמשלם מחיר הוגן. הרכב יעבור מיחזור ופירוק, אתם תקבלו כסף מזומן, והעולם ינשום לרווחה על עוד רכב שנחסך ממנו לייצר.

Buy car – קונים רכבים לפירוק ונסיעה בדרום

אנחנו ב- buy car מציעים לכם את הפתרון ההגיוני והפשוט ביותר לרכישת רכב המיועד לפירוק. ומציעים לכם אפשרות קלה ליישום המכירה. אנו קונים גם רכבים נוסעים, וגם רכבים לפירוק, בכל גיל ובכל מצב תפקודי.

צרו איתנו קשר, אנחנו דואגים להכל. עזרה עם ניירת אם נדרש, מציעים לכם מחיר הוגן, גוררים את הרכב עלינו, ומשלמים לכם במזומן ביד ומיד.

שאלות נפוצות

מהי מטרת פירוק הרכבים הישנים?

מטרת הפירוק היא חיסכון במשאבי טבע כמו מתכות וכן זיהום אוויר במהלך ייצור של מכוניות חדשות. אנו עושים זאת באמצעות חלפים שאנו מפרקים ממכוניות שמיועדות לגריטה, וכך רכבים כשירים לנסיעה יכולים לחזור לכביש בעזרת החלפים האלו.

איך נקבע המחיר של רכבים ישנים?

על מכונית משומשת כמובן מקבלים יותר מאשר על מכונית טוטאל לוס. המחיר נקבע לפי החלקים הראויים לשימוש חוזר. גיל, דגם, חברה וביקוש משפיעים על התמחור.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן