קונה רכבים משומשים – למה לא למכור לאדם פרטי?

החלטתם למכור את הרכב שלכם. אולי בגלל שהרכב כבר ישן ואתם רוצים להעביר אותו לסוחר קונה רכבים ישנים, או שהוא תקול ולא שווה לכם לתקן אותו. אתם מתלבטים אם למכור לאדם פרטי או לחברה אמינה שגם קונה רכבים לפירוק בצפון, או בכל מקום אחר בארץ. מה השיקולים שלכם? רוכש פרטי ישלם על פי רוב מחיר גבוה יותר מאשר חברה מקצועית ומוכרת למכוניות משומשות. מצד שני כדי להגיע לאנשים פרטיים נדרש מאמץ לא קטן. לפרסם ביד 2, בקבוצות פייסבוק ועוד. האם המאמץ משתלם? או שאולי נכון לכם יותר למכור למי שגם קונה רכבים משומשים בלי לשבור את הראש, למרות שאולי המחיר זול קצת יותר?

המעלות של מכירת רכב לחברה שקונה רכבים עבור פירוק

לסוכנות רכב אשר קונה רכבים נוסעים יש הרבה מעלות שאין לאנשים פרטיים, נסקור אותן בקצרה. כמובן, תמיד תוכלו למכור לאנשים פרטיים, לעמול קשה, ואולי גם להצליח. אנחנו באים לחסוך לכם את ההתלבטות ולהסביר למה לדעתנו הצעד הנכון הוא למכור למגרש מכוניות מוכר ומקצועי ולא לאדם פרטי. כמובן ששיקול דעת אישי הוא הצעד הנכון תמיד. וכי לעיתים שיקול הדעת שלכם יצדד בדעה אחרת.

  • נוחות ומהירות- למכור רכב לחברה אשר קונה רכבים משומשים, זו אופציה קלה ומהירה בהשוואה למכירה לאדם פרטי. חברה מסוגלת לעיתים לתת לכם מענה מהיר תוך שעות בודדות, ולחסוך לכם משא ומתן ארוך ומסורבל. מה גם, שלחברה יש מחירון מסודר, כך שתוכלו לדעת מיד מה המחיר של הרכב שלכם, בלי לחשוש אולי עובדים עליכם או סוחטים אתכם במחיר. מה גם שהמשא ומתן שלכם הוא מול חברה אחת קונה מכוניות לפירוק או לנסיעה, וזהו לא מול כמה וכמה מתעניינים, כמו שהיה קורה אילו הייתם מנסים למכור בשוק הפרטי. המכירה מאחוריכם, בשעה שעם לקוחות פרטיים, תמיד רוכש פוטנציאלי יכול לרדת, ואז שוב, כל הפרוצדורה עד שתמצאו מתעניין נוסף.
  • תשלום מובטח: חברה קונה רכבים משומשים, תמיד מחזיקה מלאי מזומן כדי לשלם ללקוחות. אין לה בעיות תקציביות או מצוקה כספית. רוכש פרטי עלול לסגת פתאום מהעסקה, או לדחות את הרכישה למועד בלתי ידוע בגלל בעיות מימון כאלו ואחרות שיש לו פתאום, ואולי אף לבטל את הרכישה וזהו. בנוסף, רוכש שאינו אמין עלול לברוח עם הכסף והרכב, או לעקוץ אתכם בצורה אחרת, שתגרום לכם להפסיד את הכסף שלכם.
  • מומחיות- קשה להתחרות בידע ובנסיון של עובדים בחברה קונה רכבים משומשים. בגלל שהם רכשו בחייהם מאות ואלפי מכוניות, יש להם יכולת לתת הערכת שווי לרכב שתהיה מדוייקת ונאמנה, יותר מאשר אדם פרטי שזה אולי הרכב הראשון שהוא קונה בחייו, ואין לו אומדן נכון לגבי מחירים של רכבים.
  • פשטות מכירה- לא צריך לפרסם בפייסבוק ובאינטרנט, רק ליצור קשר עם חברה אמינה ומנוסה שהיא קונה רכבים משומשים לנסיעה, החברה רוכשת מכם את הרכב, גוררת אותו בעצמה למגרש לאחר התשלום, ומוצאת בעצמה רוכש לרכב שלכם. אתם משוחררים מבלבול המוח הזה מהחל ועד כלה.

למעשה ההחלטה נתונה בידיים שלכם, כמובן. ייתכן ויש לכם לקוח פרטי אמין ומוכר לכם, שמעוניין ברכב, והוא גם רוצה ויכול לשלם מחיר הוגן ומיידית, כך שאכן משתלם לכם למכור לו כאן ועכשיו. אך בדרך כלל מנסיוננו, למכור לאדם פרטי זו פעולה שכרוכה בהמתנה ובעבודה רבה, בטיפול בכמה וכמה מתעניינים, שחלקם לא רציניים בכלל וסתם הטריחו אתכם. וכן בעבודה קשה עד לסוף הטוב, שבו קיבלתם את התשלום ואתם יכולים לפנות לענייניכם.

BUY CAR קונה רכבים משומשים בכל הארץ

אצלנו בBUY CAR תוכלו למכור את הרכב הישן שלכם ולקבל שירות מצוין כמו לקוח פרטי, יחד עם מחיר הוגן, במהירות בקלות, במזומן, כולל פינוי הרכב עלינו. תהיו מרוצים מהשירות המצויין שלנו, כאילו מכרתם ללקוח פרטי וניהלתם מכירה בין אדם לאדם.

BUY CAR קונה רכבים מכל הסוגים – משאיות, רכבי שטח, אופנועים, פרטיים, מסחריים. כאלו שמיועדים לנסיעה, לפירוק ולגריטה, ומשלמת לפי מצב הרכב. ככל שמצב הרכב שפיר יותר, כך נשלם לכם יותר.

מוזמנים ליצור קשר באתר, ולקבל את השירות המצויין היעיל והמהיר שלנו! 

קונה רכבים משומשים

שאלות נפוצות

האם ניתן למכור כל סוג רכב?

כן! אנו רוכשים גם כלי תחבורה גדולים כמו רכבים מסחריים, משאיות וכלי רכב כבדים אחרים. לכסף אין ריח, גם כשהחברה קונה רכבים לפירוק אין להם ריח. בכולם יש לנו מה לעשות, אם במכירה לחלפים ואם בגריטה ובמכירת הרכב לברזל.

 האם קונה רכבים משומשים נותן מחיר טוב יותר על הרכב

חברתנו קונה רכבים במחיר מחירון ומשלמת מחיר הוגן ביותר. האם תמצאו לקוח פרטי שאולי ישלם יותר? כפי שאמרנו, אולי. אבל יש לכם את התועלת המשמעותית של חברה אמינה ומנוסה קונה רכבים משומשים, שנותנת לכם את כל המעטפת, כך שלכם נשאר רק לשלם ולהפרד מהרכב לחיים ולשלום.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן