מכירת רכבים לפירוק

מכירת רכבים לפירוק או ליד שניה – כל השיקולים והנתונים

כל אדם שנתקע באמצע צומת סואן, מזדהה עם התחושות שלכם שקרה לכם כזה מקרה. הצפירות של כל הנוסעים מסביב, הרמזור הירוק לשעבר שקורץ לכם בעין אדומה ומרגיזה, המנוע משתעל, כל אלה יכולים להרוס יום שלם עם מצב רוח גרוע.

אם גם הרכב שלכם מזדקן, אם הוא שותה דלק רב, ואם הוא מקרטע ודורש תיקונים בלי הפסקה, אולי אתם מחפשים דרך להתפטר ממנו בצורה פשוטה, כמו מכירת רכבים לפירוק, ולעבור לרכב הבא שלא יעשה בושות?

בואו נדבר על ההבדלים בין קונה רכבים לנסיעה לבין קונה רכבים לפירוק.

 

מתי פונים למגרש אשר קונה רכבים שהם משומשים?

אם הרכב עדיין מתפקד, נוסע פחות או יותר כמו שצריך בכביש, אבל יש לו בעיות הדורשות טיפול כללי שלא מצדיק מבחינתכם את ההשקעה הכספית. אם תנסו למכור את הרכב ביד 2 או ברשתות החברתיות, אדם פרטי לא ירכוש אותו, כך סביר להניח, מכיוון שכמו שאמרנו, הטיפול והתיקונים יקרים לאדם הפרטי. ואם כן, הוא עלול לחזור בדרישה לבטל את המכירה כי הוא נתקל בבעיות חדשות שלא ידעתן עליהן לפני המכירה, והוא מאשים אתכם בנוכלות. לא נעים.

במצב כזה, כדי למנוע הפתעות במכירה, או קושי רב במציאת הרוכש האופטימלי, שווה לשקול מכירה של הרכב לסוחר קונה רכבים משומשים, כך שתוכלו לפחות לקבל כמה אלפי שקלים על הרכב, ולהתפטר ממנו אחת ולתמיד לנצח.

אם המכונית שלכם לא בשימוש קבוע או לא בשימוש תכוף מספיק, או אם אתם צריכים מזומן קל וזמין, זו לא סיבה המצדיקה מכירת רכבים לפירוק, אלא למכירה למגרש מכוניות משומשות, מכיוון שהרכב שלכם כנראה תקין, ואפשר עדיין להוציא ממנו סכום כסף סביר והוגן.

חשוב לדעת מתי אפשרי למכור את הרכב ליד שניה ומתי זו מכירת רכבים לפירוק, כדי למצות את ההכנסה מהרכב. אם יש סיכוי להחזיר את הרכב לכביש, תוכלו לקבל עליו הרבה יותר. סוחר לא אמין עלול לקנות מכם את הרכב במחיר של רכב לפירוק או קונה רכבים לברזל, בשעה שאתם יכולים להרוויח עליו הרבה יותר כרכב נוסע שרק צריך רענון.

 

מכירת רכבים לפירוק

 

מתי פונים למגרש מכירת רכבים לפירוק?

ישנן כמה סיבות להחליט על מכירת רכבים לפירוק, וחשוב שתדעו אותן:

עלויות התחזוקה עלו ואחזקת הרכב שלכם הפכה לנטל לא משתלם. הגיע הזמן למכור אותו לפירוק. עלויות תחזוקה כוללות תיקונים חוזרים ונשנים, חלקים שצריך להחליף בגלל קלקול ועוד, וכן אם הרכב התחיל לשתות כמויות דלק, אלו סיבות שצריכות לגרום לכם לשקול למכור אותו אצל קונה רכבים לפירוק בצפון ובכל הארץ, ולעבור לרכב הבא.

ייתכן גם שהרכב נוסע, אבל אתם יודעים שכבר אין לו מספיק חלפים, וכל תיקון מייקר את עלויות האחזקה, כך שאתם מעדיפים לשלוח אותו לעולם שכולו טוב אצל מגרש מכוניות, לפני שזה יקרה לכם באמצע כביש מהיר.

או, שהרכב עבר תאונת דרכים קשה והוגדר כטוטאל לוס, אין לכם ברירה, הוא חייב לרדת מהכביש, ואתם עושים מאמץ להרוויח את מה שאפשר מהרכב.

לסיכום, אם הרכב כשיר לנסיעה, אבל דורש תיקונים שלא משתלמים לכם או שמסיבה אחרת החלטתם למכור אותו, תעשו כל מאמץ למכור אותו כרכב יד שניה. אם הרכב לא כשיר בגלל תאונת דרכים, או בגלל שאין לו כבר חלפים/ התחזוקה יקרה מדי, זה הזמן להחליט על מכירת רכבים לפירוק למגרש רכבים.

 

מכירת רכבים לפירוק – איך עושים את זה

מכירת רכבים לפירוק תהליך: ראשית, לאחר שהחלטתם על מכירת רכב לפירוק המלצות הן הבסיס להכול. אתם חייבים למצוא המלצות טובות כדי לדעת שלא יגנבו לכם את הרכב בלי לשלם סכום הוגן מספיק.

תתפלאו, אבל מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות!! הולכים למכון הרישוי, ומבטלים את רישוי הרכב. עכשיו הרכב נחשב גרוטאה, אסור לנסוע בו ומותר למכור אותו בלי הליך העברת בעלות. קל ופשוט.

אם גם אתם מחפשים מכירת רכב לפירוק בצפון ובכל הארץ, עם נסיון רב וזמינות גבוהה, וכמובן תשלום מזומן והוגן, תוכלו ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

 

שאלות נפוצות

איזה רכב ניתן למכור לפירוק?

רכב שאי אפשר להשתמש בו לנסיעה, או שלא משתלם להחזיק בו, או רכב ישן מאוד, אפשר למכור לפירוק.

האם אתם מפרקים רק רכבים פרטיים?

לא! בחברה של מכירת רכבים לפירוק, כל מה שקראו לו פעם רכב- פרטיים, מסחריים, משאיות וכלים אחרים- את כולם אנחנו מקבלים לפירוק ומיחזור.

איך נקבע המחיר?

בעסקת מכירת רכבים לפירוק, המחיר נקבע על פי הרכיבים שניתן למחזר- השווי והאיכות שלהם, על פי דגם ושנת ייצור הרכב, ועוד.

 

BUY CAR קונה מכוניות לפירוק בכל הארץ

אצלנו תקבלו שירות אדיב, מקצועי והוגן, נשלם לכם במזומן על הרכב שלכם תשלום שתשמחו לקבל, כמובן בהתאם לגילו ומצבו של הרכב, וכמובן נגרור אותו בעצמנו ללא טרחה מצידכם.

חשוב לנו לציין גם, כי BUY CAR קונה גם רכבים במצב נסיעה ומשלמת במזומן סכום הוגן ביותר.

מוזמנים ליצור קשר באתר, ולקבל את השירות המצויין שלנו!

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן