קונה רכבים לפירוק ברחובות

אתם מחפשים קונה רכבים לפירוק כדי למכור את הרכב שלכם. הרשת מוצפת בהצעות, ואם הרכב שלכם בחניה מספיק זמן, הוא צבר סטיקרים בתחום של חלקי חילוף לרכב מפירוק רחובות, כך שבעיניכם אתם צריכים רק לבחור מהמלאי הצעה אחת. מצד שני, קיים החשש שתיפלו על נוכל שישלם לכם פחות מדי, או יגנוב את הרכב בלי לשלם.

איך יודעים לבחור קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ שהוא חברה אמינה ומנוסה שתיתן לכם מחיר טוב?

על המשמעות של חברה ארצית ועל המעלות שלה.

 

חברה הפועלת ארצית בעלת יתרונות ביחס לחברה מקומית של פירוק אוטו ברחובות בלבד

  • שוק גדול – מכירת רכבים לפירוק שפועלת בכל הארץ, יש לה שוק גדול, קונה ומוכרת בכמויות גדולות יותר. החברה עובדת עם כמה מוסכים שמקבלים ממנה חלפים, ולכן יודעת שהסחורה לא תיתקע. תמיד יהיה לה למי למכור את החלפים. חברה אשר קונה רכבים לפירוק במרכז נענית גם לרכישת רכבים פחות נפוצים.
  • מומחיות ואמינות – מגרש פירוק רכבים במרכז שעובד גם ברמה ארצית, מטבע הדברים מתמחה הרבה יותר בקנייה ומכירה של רכבים, יש לו ניסיון ומומחיות לאמוד מחירים בצורה משתלמת לכם, הקונים, ומספיק רזומה וביקורות טובות, שתוכלו ללמוד מהן כמה נכון יהיה לעבוד עם המגרש הזה.
  • יעילות ונוחות – לחברה קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ, יש מנגנון משומן של רכישת רכבים מהירה מהבעלים, כולל גרר שמגיע עד אליכם וטיפול מהיר בתשלום ובמכונית אחר כך. כי היא מנוסה וותיקה.

לסיכום, חשוב ללכת על חברה גדולה ברמה ארצית אשר קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ, כדי לקבל את מקסימום השירות והיעילות בצורה הקלה ביותר והמשתלמת לכם ביותר.

 

קונה רכבים לפירוק ברחובות

 

בחרתם קונה רכבים לפירוק ברחובות ובארץ, איך מחליטים כמה לשלם לכם?

ראשית, הנתון הכי ראשוני שאנחנו מתייחסים אליו, הוא איזו חברה הרכב שלכם, איזה דגם ושנת ייצור. כמובן גם למצב הרכב יש השפעה משמעותית להחלטה על תמחור שלו, וגם כמה קילומטראז המכונית עשתה. אם היא הייתה שייכת לרופא שיש לו קליניקה בבית, המכונית נסעה הרבה פחות, מאשר רופא שעובד בכמה מקומות עבודה, והמכונית שלו נסעה כל יום עשרות ומאות קילומטרים. איש הייטק שעובד מהבית לעומת איש הייטק שנוסע כל יום מעל 100 קילומטרים לכל צד, ועוד. שימוש ברכב מזקין אותו. אם השתמשתם בו הרבה, מתברר שהמחיר שתקבלו עליו יהיה נמוך מאשר אם הוא בעיקר העביר ימים בחניית הבית.

שנית, כחברה קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ, יש לנו הסכמים עם מוסכים ואנחנו מוכרים להם חלפים מהרכבים שאנחנו קונים מכם. לכן נבדוק אילו רכיבים תקינים ברכב, אותם נוכל למחזר ולמכור לחלפים- כמו  חלקי מנוע- בוכנות, צילינדרים ועוד. חלקי הילוכים כמו תיבת הילוכים, מצמדים ועוד, חלקים חשמליים  כמו סטרטרים, סוללות, חלקי פנים וגוף כמו מושבים, דלתות, פגושים, לוח מחוונים ועוד. כללית, כל חלק תקין שאפשר לפרק מגוף הרכב ולהתקין ברכב אחר, יכול להימכר כחלף למוסך. חלקים תקולים נמכור למיחזור מתכת כדי להפיק את הרווח שאפשר להפיק מהם. את כל הרכיבים האלו כוללים בשיקול של המחיר המוצע לכם.

נוסף על כך, את שלדת הרכב אנחנו ממחזרים עבור ברזל. כמו כל חברה קונה רכבים לברזל, גם אנחנו מוכרים אותו על המשקל לחברות של מיחזור המתכת, שם ממיסים אותה ומעבדים אותה לחלקים חדשים למוצרים אחרים, לחברות בניה ועוד. שום חלק לא הולך לאיבוד… כמובן גם את גוף הרכב למיחזור נכלול במחיר שאנחנו משלמים לכם, שמושפע ממשקל הרכב ומכמות המתכת שבו.

לסיכום, אנחנו מחליטים על מחיר הרכב לפי הרכב עצמו, דגם, שנת ייצור, קילומטראז', וכן לפי אילו חלקים תקינים עדיין ויכולים להפוך לחלפים, להימכר למוסכים לשימוש חוזר וכמובן – שלדת הרכב עצמה, בהתאם למשקל שלה- שתימכר לצורך המסה וייצור מחודש.

 

BUY CAR קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ

אצלנו כחברה ארצית ומקצועית תקבלו הצעות מחיר מעולות ואמינות. נטפל ברכב שלכם במהירות ונשלם לכם במזומן מחיר הוגן. וכמובן, נוכל לגרור אותו על חשבוננו בלי צורך בשום טרחה מצידכם.

BUY CAR קונה גם רכבים במצב נסיעה ומשלמת במזומן סכום הוגן ביותר.

מוזמנים ליצור קשר באתר, ולקבל את השירות המצויין שלנו!

 

שאלות נפוצות – קונה רכבים לפירוק ברחובות

האם אקבל כסף מהמדינה על גריטת הרכב?

בעבר הופעלה תוכנית גריטת רכב בסבסוד המדינה, היא הופסקה בשנת 2012 ולא חודשה מאז. נשמח לתת לכם את המחיר המצוין שלנו בלי קשר לתוכנית הממשלתית.

איך אני מעביר לכם את הרכב, הוא לא כשיר לנסיעה?

מכיון שהחברה שלנו קונה רכבים משומשים שהרבה מהם לא כשירים לנסיעה. אנו כחברה קונה רכבים לפירוק ברחובות ובכל הארץ, מגיעים בעצמנו לגרור את הרכב מהחניה שלכם על חשבוננו, לא משנה איפה אתם גרים בארץ.

איפה החברה שלכם ממוקמת?

אנחנו עובדים בכל הארץ, גם אם אתם גרים ברחובות, בבנימינה או בדימונה – נבוא עד אליכם ונרכוש מכם את הרכב במחיר הוגן.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן