קונה רכבים לפירוק בירושלים

מכוניות שמוכרים אצל קונה רכבים לפירוק בירושלים, הן מכוניות שכבר לא כשירות לשימוש בנסיעה, ונמכרות לחלקים או למיחזור הפח שלהן. רכב שמיועד לפירוק הוא בדרך כלל רכב שהיה מעורב בתאונה קשה, שיש לו בעיות מכניות מורכבות שהתיקון שלהן יקר, או שהוא זקן מדי, וכבר אי אפשר להשתמש בו על הכביש.

למכירת רכבים כאלו יש חשיבות גדולה מאוד שתקפידו למכור דווקא לסוחר מורשה לעיסוק בפירוק רכבים. הסיבה היא קונה רכבים לפירוק שיש לו אישורים והכשרה נכונה, עושה הכל בצורה בטוחה לסביבה, ושומר מזיהום מאגרי מים בסביבה וזיהום קרקע. הוא גם מתמחר נכון את העסקה ובאופן כללי יהיה הוגן ומקצועי כלפיכם.

בואו נדבר על זה.

 

מה עושים עם רכב לאחר תאונה?

מכירת רכבים לפירוק קורית למשל במצב של רכב לאחר תאונה הוא רכב שעבר פגיעה רצינית. כזו, שלא תמיד אפשר לשקם אותו ממנה. לעיתים אפשר לשקם אותו ולתקן את הנזקים, אבל ערכו ירד לתמיד, מכיוון שיש לו בהיסטוריה שלו תאונה. ולפעמים אי אפשר לשקם אותו, או שהתיקון שלו יקר מדי, כך שלא הגיוני לתקן אותו, ואז אין ברירה, אלא למכור אותו אצל קונה רכבים לפירוק בירושלים, שיפרק את החלקים ויגרוט את השילדה עצמה. החלטה כזו בדרך כלל נקבעת על ידי חברת הביטוח, שהיא זו שצריכה להתארגן מולך בתיקון הרכב או בתשלום.

במצב כזה מגרש קונה רכבים לפירוק בירושלים, יציע לך סכום כסף נחמד של כמה מאות שקלים לפי ערך הרכב לאחר התאונה, ובהתאם למצבו, הדגם שלו, גילו, ואילו חלקים תקינים אצלו ויכולים להימכר כחלפים למוסכים ולמגרש יד שניה שמוכר וגם קונה רכבים נוסעים, וצריך חלפים זמינים.

 

מה זה מגרש קונה רכבים לפירוק בירושלים?

מגרש קונה רכבים לפירוק בירושלים, הוא מגרש קונה רכבים לפירוק, רכבים לנסיעה ורכבים לגריטה. זהו עסק שרוכש רכבים בשביל החלקים, בשביל הגרוטאה- שזהו שווי השילדה בלבד, או בשביל לתקן את הרכב ולמכור אותו כרכב יד שניה תקין ונוסע.

מכירת רכב למגרש קונה רכבים לפירוק בצפון או בירושלים, יכולה להיות פתרון מעולה למקרים של רכב לא כשיר לנסיעה מסיבות שונות. מכירת הרכב לאיש קונה חלקים לרכב, תוכלו לקבל את התועלת האחרונה ממנו, וכן לוודא שהוא מטופל כראוי בהתאם לבטיחות אקולוגית ותחבורתית.

 

קונה רכבים לפירוק בירושלים

 

זאת מכיוון שבמגרש קונה רכבים ישנים מורשה, הרכב שלכם נהנה דה לוקס משירות איסוף חומרים מזהמים כמו דלק, רכיבים מזהמים כמו מצבר וסוללות, וטיפול בהן לפי דרישות תקנות איכות הסביבה, בצורה אחראית ובת קיימא. לבטיחות התחבורתית אתם דואגים בכך שהרכב מפורק ולא נמכר לפושעים ומשמש כלי לפשע בלי רצונכם וידיעתכם.

 

מה זו גריטת רכב שמבצע קונה רכבים לפירוק בירושלים?

בגריטת רכב, במגרש פירוק רכבים במרכז, מפרקים את הרכב לחלקיו וחומריו. בעת הפירוק שומרים חלקים שיכולים לשמש כחלפים לרכבים תקינים שמגיעים למוסך לתיקון ספציפי. החלקים האלו מנוקים, מחוטאים ונמכרים למוסכים. למשל, דלתות, מכסה מנוע, לוח שעונים, תיבת הילוכים, הגה, מושבים ועוד, כמובן כל עוד הם תקינים.

כל מה שתקין ובמצב חדש, או שיכול לעבור חידוש, מבוקש מאוד במוסכים, מכיוון שמדובר בחלקים מקוריים של החברה, והם החלקים הנדרשים בעת תיקון רכבים אחרים. למען האמת, יש סיכוי שביום מן הימים תראו את ההגה שלכם קורץ לכם ממכונית אחת, ואת מכסה המנוע מנופף לשלום ממכונית אחרת. תזהו אותם?

לאחר שנגמר פירוק כל מה שאפשר למכור לחלפים, מפרקים כל מה שאפשר למחזר- שמשות, צמיגי רכב ועוד, או לזרוק בצורה אחראית כמו סוללות, מצברים, דלק ונוזלים נוספים- לגביהם יש הנחיות מדוייקות איך לסלק אותם בצורה שלא תחדור למי תהום ולא תזהם את הקרקע והמים בארץ.

נשארת רק השילדה הערומה, בלי אף חלק נוסף. מועכים את השילדה, ומוכרים אותה למפעלי מתכת, בהם מייצרים מהמתכת הזו מוצרים חדשים. אז יש סיכוי שגם הסורגים של השכנה ימסרו לכם ד"ש…

 

אצלנו בBUY CAR – קונה רכבים לפירוק בירושלים

אצלנו בBUY CAR תקבלו שירות מצוין בכל זמן. אנחנו נגיע אליכם, נבחן את מצב הרכב שלכם- הדגם שלו, הגיל, החלפים התקינים, המשקל שלו ועוד, ניתן לכם הצעת מחיר הוגנת ביד ומיד, ונטפל בגרירה בעצמנו.

אנו קונים גם רכבים נוסעים וגם רכבים המיועדים לפירוק או גריטה. המחיר שאנו מציעים נקבע לפי ערך החלפים התקינים וכל המכלול של הרכב עצמו.

מוזמנים ליצור איתנו קשר עכשיו ולקבל מאיתנו שירות מצוין אדיב, מקצועי ואמין!

 

שאלות נפוצות

איך נקבע המחיר?

קונה רכבים לפירוק בירושלים, הוא מומחה פירוק רכבים ולכן יכול  לקבוע את המחיר לפי דגם, שנת ייצור, מצב הרכב, הביקוש לחלפים שלו, ועוד. ככל שיהיו יותר חלפים תקינים מבוקשים בשוק, כך מחיר הרכב יעלה

גרירה וחילוץ

בעת רכישת רכב לפירוק, אנו מבינים כי הוא לא כשיר לנסיעה, ולכן אנו גוררים אותו על חשבוננו, כג'סטה עבורכם. מה שמאפשר לנו לגרור רכבים מכל נקודה בארץ ולאפשר לכם להעזר בנו גם אם אתם גרים רחוק ממגרש האם שלנו.

יש לכם רכב המיועד לפירוק? התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לרכב!
דילוג לתוכן